Torsdag 17/1

4 dagar sen jag skrev,
har inget att säga eftersom mitt liv inte är så händelserikt just nu!
I dag är det torsdag, bara en dag kvar, sen får jag helg!
I dag har Anton namnsdag och i dag har min klass och Antons varit ute hela dagen och gjort massa "frilufsliv aktiviteter", kallt för vissa men andra kan ju klä sig, jag är grym och slapp frysa! 

I morgon blir garanterart en händelserik dag och jag lovar att jag kommer glömma bort minst en sak jag ska göra, fast förrsten, jag har ju en app där jag kan göra en lista och pricka av allt eftersom, smart Hilma!! 
Nu får det nog bli nattinatti, ska orka i morgon också. 
 
Först hamburgare, sen fötterna..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0